Loading...
  • Hur reklamerar jag en vara?

    Reklamation av felaktig produkt skall göras så snart fel på produkten upptäcks och den kan betraktas som felaktig eller icke funktionsduglig för avsett ändamål. Eventuellt fel på en vara ska anmälas till HBS kundtjänst snarast eller så snart felet borde ha upptäckts, detta inom skälig tid. Läs mer om reklamationer i våra köpvillkor.

  • Hur avbeställer jag en order?

    Om du vill radera/ändra en genomförd beställning måste du snarast kontakta orderavdelningen, telefon 040 - 30 31 32 (öppettider vardagar kl 8.30 - 17.00).

  • Hur spårar jag mitt paket?

    I de fall där vi skickar din beställning i ett paket till postombud skickas ett separat e-brev från Postnord med kollinummer och spårningsinformation. Går försändelsen som ett varubrev spåras inte paketet på samma sätt utan registreras först när det kommit till brevlådan eller ditt postombud. Då får man i regel ett SMS från Postnord eller en avi i brevlådan.